მეხუთე კლასის წრის მუშაობისგეგმა
მოსწავლეთა სია
მუშაობა დავიწყეთ ინფორმაციის გაცნობით თუ როგორ ხდება ინფორმაციის გადაცემა, გამოყენება.კითხვა-პასუხით
მრავალფეროვანი ყოფითი მაგალითების განხილვის ფონზე მოსწავლეებმა შეძლეს
გაეცნობიერებინათ, ინფორმაციის მნიშვნელობა.
დღევანდელი საწრეო მუშობის თემატიკა ძალიან
მოეწონათ მოსწავლეებს მიუხედავად იმისა, რომ იცოდნენ პროგრამა „Paint“ ში მუშაობა, მაინც სიახლე იყო მოსწავლეებისთვის ზოგიერთი სახატავი ინსტრუმენტის გამოყენება და ამან
განსაკუთრებული ინტერესი გამოიწვია. ვიმუშავეთ
დღევანდელი ჩვენი საწრეო
მუშაობის არეალი განისაზღვრა მოსწავლეთა განსაკუ-თრებული ინტერესითა და თხოვნით.განვიხილეთ
პროგრამა „3D Paint“-ის გრაფიკული რედაქტორის
ინსტრუმენტები . ვისწავლეთ 3D ფიგურების ხატვა, სურათების ჩასმა.
ამის შემდეგ მივეცი დავალება შექმნათ ნახატი
„ცირკი“ . დავალებაზე სამუშაოდ აქტიურად
გამოვიყენეთ სხვადასხვა სახის თვალსაჩინოება: პროექტორის საშუალებით ვანახე ცირკის
სცენები, ბავშვებმა გაიხსენეს სხვადასხვა წარმოდგენები და თავისი აზრები
გადმოიტანეს ნახატებში.
მათ კარგად გაართვეს თავი მიცემულ დავალებებს: დახატეს სხვადასხვა ცხოველები, ჯუნგლიორები, ცირკის სხვადასხვა სცენა.აღმოაჩინეს მსგავსება და განსხვავება 2D Paint-სა და 3D Paint ს შორის .
გავიხსენეთ თუ თუ როგორ ვხსნით ხატვის პროგრამას,
გრაფიკული პროგრამის ინსტრუმენტები და
შესაძლებლობები. მოსწავლეებს მივეცი თავისუფალი თემა, შეექმნათ ნახატი რაიმე
თემაზე. ბავშვებმა იმსჯელეს რის დახატვას აპირებდნენ და რატომ უნდოდათ მისი
დახატვა. ბიჭების უმეტესობამ მანქანების, იარაღების ან რომელიმე მულტფილმის
გმირების დახატვა გადაწყვიტა, ხოლო გოგონებმა პრინცესების, მგალობელი ფრინველების
და ყვავილების.
დღევანდელი წრის მეცადინეობის თემა იყო ტექსტური რედაქტორი Ms.Word, განვიხილეთ მისი როლი თანამედროვე ცხოვრებაში, რომელსაც აქტიურად იყენებას ყველა ასაკის ადამიანი სხვადასხვა საქმიანობაში.
მოსწავლეთა სია
წრის მუშაობის დღიური
Wწრის მუშაობის
დაწყებამდე მოსწავლეებს გავაცანი საწრეო მუშაობის გეგმა. შევაჯერეთ საკითხები,
რომელთა შესწავლაც უნდოდათ.გეგმის შედგენისას გავითვალისწინე სასწავლო პროგრამა
08. 10. 2019.
ასევე
განვიხილეთ ინფორმაციის გადამუშავების უნივერსალური მოწყობილობა კომპიუტერი და მისი ნაწილები, ვაჩვენე
სლაიდ-შოუ.სადაც განხილული იყო კომპიუტერის შემადგენელი ნაწილები და მათი
აგებულება.
ვნახეთ ვიდეო როგორ შეექმნათ
საქაღალდე. მოსწავლეებმა შეასრულეს დავალება პრაქტიკულად .
მოსწავლეებმა ისაუბრეს იმაზე, თუ როგორი იყო მათი წარმოდგენა ისტ-ს გაკვეთილზე და როგორია ახლა. კიდევ ერთხელ გავისიგრძეგანეთ კომპიუტერის
როლი თანამედროვე ცხოვრებაში.
15. 10. 2019
ü ფუცლის ზომაისა და მაშტაბის შეცვლაზე
ü ნახატის ფრაგმენტებზე
ü სიმეტრიული ფიგურების შექმნაზე
ü ნახატში ტექსტი დაწერაზე
ü ისწავლეს ნახატების შენახვა საქაღალდეში.
მოსწავლეები სვავდნენ
კითხვებს და ასრულებდნენ შესაბამის დავალებებს. საწრეო მუშაობის
პროცესში გამოითქვა აზრი, რომ ჩვენს მიერ პრაქტიკულად გაკეთებული დავალებები
შეგვენახა მათ მიერ შექმნილ საქაღალდეში
და გვეჩვენებინა მშობლებისათვის.
24. 10. 2019
მათ კარგად გაართვეს თავი მიცემულ დავალებებს: დახატეს სხვადასხვა ცხოველები, ჯუნგლიორები, ცირკის სხვადასხვა სცენა.აღმოაჩინეს მსგავსება და განსხვავება 2D Paint-სა და 3D Paint ს შორის .
29. 10. 2019
14. 11.2018
ყველა მათგანმა საუკეთესოდ წარმოადგინა თავისი ნამუშევარი.
ყველა მათგანმა საუკეთესოდ წარმოადგინა თავისი ნამუშევარი.
6. 11. 2019
დღევანდელი წრის მეცადინეობის თემა იყო ტექსტური რედაქტორი Ms.Word, განვიხილეთ მისი როლი თანამედროვე ცხოვრებაში, რომელსაც აქტიურად იყენებას ყველა ასაკის ადამიანი სხვადასხვა საქმიანობაში.
განვიხილეთ Ms.Word ის გახსნის
სხვადასხვა შესაძლებლობები. გავარჩიეთ რომელ მენიუებს გამოვიყენებდით ამ ეტაპზე და
რა ფუნქცია ჰქონდა თითვეულ მათგანს.
ვისწავლეთ ტექსის
აკრეფა, ზედა რეგისტრის ასოების დაწერა. ტექსტის მართლწერის შემოწმება. დავაფორმატეთ
ტექსტი, რომელის შესრულებას ვაჩვენებდი პროექტორით, თვითეული მოსწავლე იმეორებდა
ჩემს მიერ გაკეთებულ მოქმედებას, კითხვების შემთხვევაში ვუბრუნდებოდი ბუნდოვან
საკითხებს.
სურათების ჩასმამ დიდი მოწონება და აღფრთოვანება
გამოიწვია, რამაც უფრო მეტად დააინტერესა მოსწავლეები მეტი გაეგოთ ტექსტურ
რედაქტორის შესახებ.
წრის მეცადინეობის დასასრულს მოსწავლეებმა დაწერეს საყვარელ პერსონაჟზე თემა, გააფორმეს ტექსტი, ჩასვეს სურათები და ბოლოს გააკეთეს პრეზენტაციები.
წრის მეცადინეობის დასასრულს მოსწავლეებმა დაწერეს საყვარელ პერსონაჟზე თემა, გააფორმეს ტექსტი, ჩასვეს სურათები და ბოლოს გააკეთეს პრეზენტაციები.
29. 11. 2018
No comments:
Post a Comment